Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2007 12:29 - Да се чуди човек и да се мае.......
Автор: margarita7 Категория: Други   
Прочетен: 4449 Коментари: 29 Гласове:
0

Последна промяна: 08.02.2007 15:05


Да се мае и да се чуди какви са тия безпределни терзания дета терзаете. Изнемощяха вече безмислиците от "философското" ви бръщолевене. Какво е това безкрайно остихотворяване, замаяни изблици на "дълбоки" души, какви са тия птички и тревички, цветчета и пчелички, като тях ги затрупа боклука, докато се правите на много интелектуали и извисени. Извисени, някъде много високо под розовите похлупачето, които носите на рамене си.


Тагове:   човек,   МАЕ,


Гласувай:
0



1. inti - ---
08.02.2007 13:18
Виж какво, бе маце! Щом на теб ти се лежи в калта, въргаляй си се. Живота и без това е една кална локва, та ние се опитваме поне тук да си доставим малко уют и красота. Тебе като не те кефи, ходи да цапаш в калта!
цитирай
2. isis - Човек е такъв
08.02.2007 13:18
каквито са мечтите му. И също така мислите. Не е много сложно. И от моя личен опит съм открила, че точно хората, които се замислят за тревичките и пчеличките, са онези, които ги и пазят. Нещо против ли имаш? :)
цитирай
3. sensimillia - оле как ме ядосват таквиз кат тебе!!!!!
08.02.2007 15:16
гледай си работата и не "осъждай" другите!!!!!
никой не се први на извисен или илектуален или квото и да било там...
всеки си пише каквото му е на душата и тва е!!!
блоговете са точно за това
да си излееш квото имаш за леене
и да се чудиш и да се маеш.....
да не се замаеш много много.......
цитирай
4. stalker - мъртви души
11.02.2007 21:49
Към вас,извисени:)Смешни сте и жалки и много,много мързеливи.Я СЕ ДРЪЖТЕ ПРИЛИЧНО И ХВАЩАЙТЕ ЛОПАТИТЕ,ЗАЩОТО САМО ТОВА ЩЕ ВИ ОПРАВИ.
За ваше сведение,на 21 години Маргарита вече имаше едно кафене,което успя да постигне с много труд и находчивост.И да не съм чула,че така могат само тия мацки,които непрестанно са с високо вдигнати крака.Иска се хъс,иска се старание.ЗА ДА НЕ СЕ ВЪРГАЛЯШ В КАЛТА СЕ ИСКА ХЪС И КУРАЖ.Маргарита се издържа съвсем достойно откакто я познавам,като при това не спира да мечтае.И хич да не сте посмели да пишете подобни глупости със заканителе тон,защото и аз мога така-за вас става въпрос,възвишени.Вие сте едни точни копия на персонажа Манилов (нали сте много начетени,няма да ви разказвам за него).Какво си мислите,че като ходите с цъфнали краища на косата,пъпки под носа и редовно се напушвате сте извисени ли?Глупави деца:)Докато вие се правите,или сте се правили доскоро ,че учите,въргаляйки се извисено в някое незнайнао легло из студентски град и сте си мислили,че светът няма тайни за вас,тия дето се въргалят в калта,са ви издържали.И не тя няма право да пише-точно ще пише каквото си иска,защото такива като нея имат право да искат,защото са дали и дават.А вие ще мълчите и като не ви харесва няма да пишете.Никой не ви насилва.Нали сте извисени,каква е тая нахлан злоба.Но вие така ставате жалки,толкова сте тъпи,че дори една саркастична забележка не умеете да направите,за да бъде поне увлекателен спорът.
А сега за всички като вас съм приготвила една чудна тема и ви я подарявам с най-голяма готовност,най-вече защото във вашият душевно-уютен свят е много,много фаршиво.
цитирай
5. isis - What's your problem, mate?
11.02.2007 22:01
Всичко това, което си изписал, уважаеми, е прекрасно... само дето не е по темата. Въобще не ми пука колко кафенета или капанчета държи госпожицата, това няма много общо с извисеността. Колкото до нечий външен вид - ти виждал ли си ме, та да коментираш, щото май не си? Хайде стига с избиване на комплекси и нападки - като е държала такъв тон в темата си, сега да си сърба красивите коментари, които получава.
цитирай
6. inti - ---
11.02.2007 22:02
Виж какво, маце. Много ниско падна с тоя си коментар. Глупавите деца са доста по-големки от твойта Маргарита и тебе никой не ти дава повод да плюеш така. Нито си ме виждала, нито си ме чувала, за да знаеш колко съм голям, колко ми цъфти косата или какво пуша. Тъй че си вдигни гащичките и ходи да пишкаш другаде.
цитирай
7. stalker - Деца
11.02.2007 23:25
Вие наистина сте силно комплексирани и недорасли,а може би и недоносени-просто влизам в тона ви.Че сте недоносевни,личи най-вече от факта,че се обиждате безкрайно то това,за което тя ви призовава.И Маргарита не ми е майка,душицо,а ми естествено ми и приятелка.И недей така да не ти пука,колко кафета има,защото току-виж се получи,че и ти ходиш там.Аз не ходя със смъкнати гащи,а с високомерно вдигната глава и се държа безмилостно и високомерно с такива патки като вас,защото аз знам коя съм-опитайте се да не тълкувате буквално последната част от това изречение.но скоро и вас ще ви вкараме в част ,защото освен тъпи,сте и нагли,от които ние с Маргарита само хубаво ще се позабавляваме.И не забравяйте да си смените памперсите.
цитирай
8. stalker - до What's your problem, mate?
11.02.2007 23:27
И ако обичаш-в България сме,давай на български.Тъпо е да се преставяш пред полиглат като мен.Ще сбъркаш някъде и съвсем ще станеш за резил.И внимавайте,защото Анушка вече разля олиото:)Това последното е поздрав за Маргарита:)
цитирай
9. inti - ---
12.02.2007 00:16
Щом си полиглот, значи ще ме разбереш...

FUCK OFF!
цитирай
10. isis - :)))
12.02.2007 00:36
Ти аргументи по темата най-после ще намериш ли или поради липса на такива само се заяждаш? Моите например са следните:

1. Авторката на постинга спец ли е по философия, за да определя дали нечие "бръщолевене" е философско или не?

2. С какво точно накърняват нежните й чувства стиховете за птички и пчелички?

3. По какъв начин точно разбра, че интелектуалните и извисените допринасят за затрупването на тревичките с боклук?

4. Задължително ли всички интелектуалци и стихотворци носят розови похлупаци?

5. По какъв начин точно притежаването на кафене показва интелектуалност или извисеност? Доколкото знам признаци за последните са добро образование, задълбочено четене на книги, практикуване на духовни практики, умение за правилно речево и писмено изразяване, добри маниери, умение личността да се себеизразява поне в една сфера на изкуството (поезия, рисуване, скулптура... избери сама по желание) и прочие. Госпожицата притежава ли поне три от гореизброените или има арогантността да критикува нещо, в което няма нито познания, нито опит?

И накрая - госпожицата не умее ли сама да защити позицията си или има нужда от адвокат, тъй като знае само как да критикува пошло?

Нека уважаемата госпожица или нейният адвокат бъдат така любезни да ми отговорят по горепоставените умопомрачително сложни въпроси и тогава може би ще продължим тази увлекателна дискусия. Но нека бъде АРГУМЕНТИРАНО.
цитирай
11. stalker - inti
12.02.2007 00:48
Всички знаем,че за да разберем това,не е нужно да сме полглоти,но това няма ефекта,който ти предвиждаш:)
цитирай
12. inti - ---
12.02.2007 00:52
Ти знаеш ли изобщо защо го написах? Не тая никакви лоши чувства, но ми писна от твоята арогантност и надменност. Изразих просто мнение на недоволство, което бе направила и твоята Маргарита, а ти се опитваш да ме направиш на две стотинки, без дори да ме познаваш. Приеми го както искаш, но аз предпочитам споровете да са градивни.

Лека вечер и успех!
цитирай
13. stalker - до isis
12.02.2007 01:00
Аз не се заяждам,аргументи има достатъчно,няма нужда да ги дириш специално:)ще ти избодат очите:)
Ти би ли ми обяснил какво означава това "спец по философия",кой ги определя тия спецове и всичко в тая връзка.
Нежните и чувства не съ накърнени от птички и пчелички,по-скоро вашите безподобни излияния на тия теми накърняват птичките и пчеличките.След по-внимателен прочит на най-популярните тук неща,лесно прозират точно тези авторови претенции за висота и интелектуализъм-и изобщо това са понятия,чиито значения на доста от вас не са ясни,тъй че не ги употребявайте,по-добре.
И изобщо,ти колко точно книги си прочел/а,понеже споменаваш това и като си мислиш че си много саркастично-логичен/а,би ли отговорил/а дали голямото количество изчетени книги и добра образованост,предполагат,че трябва да извръщъш гнусливо глава ,когато видиш боклук да ти се подмята в краката или може би трябва да се размърдаш и да почистиш,нищо че може и да не си го направил ти.Просто се забелязва,че в момента,в който ви призоват да свършите нещо конкретно,за да има повече красота и хармония около и респективно в самите нас,ставате ужасно заядливи и започвате да сипете обвинения в най-долна необразованост и селящина:)Просто ви мързи,много по-лесно е да говориш за красота,отколкото да я създаваш.Това вашто е "Накарай мързеливият да работи,за да те научи на ум"
цитирай
14. stalker - inti
12.02.2007 01:03
Ако искаш наистина градивен спор,няма да реагираш така,при абсолютно справедливо негодувание.Ако успееш да превърнеш това в градивен спор ще започне повече да ти пука за заобикалящата ни среда,като това в никакъв случай няма да пречи на прекрасният ти нов свят
цитирай
15. inti - ---
12.02.2007 01:05
За заобикалящата ни среда ли ти бил проблемът? Достатъчно ли ще е да ти кажа, че ходя на работа с колело, не пуша и хвърлям отпадъци само в определените за това места? Или че обичам природата и с удоволствие се разхождам из нея когато имам възможност, а единствените следи след мен са от обувките ми? Май си сбъркала човека, с който да спориш ;-)
цитирай
16. isis - Уважаема,
12.02.2007 01:11
припомни ми откъде ме познаваш, че аз нещо не се сещам??? Личните ти обиди не вървят, след като НЕ ПОЗНАВАШ личността срещу теб. Все едно аз да те обвиня в проституция, например. Ей-така, на прима виста. Говориш много общо, обръщаш се към всички - всички освен теб са паплач, може би?

Относно безгрижието към околната среда - и тук не си познала. Активно работя по въпроса, понякога със заплащане, понякога без. Включително вместо да хуля когото трябва и не трябва, съм пускала образователни постинги (не тук, другаде), за да знаят хората, защото незнанието е бич. И съм си правила труда да превеждам от чужд език доста страници по въпроса.

Така че аз все още очаквам поисканите от мен аргументи.

Относно това, което е най-популярно тук: откога масата стана критерий за изкуство? Това е все едно да твърдиш, че чичко Азис е представител на оперното творчество.

А това дали някой е философ или не, се определя от това доколко задълбочено познава материята. Има и професорска титла, може би не си чувала, но това не е причина да ни натрисаш така непознанието си.

И щом като това място не харесва някому - защо си губите времето тук? Или мислите, че грубиянщината и обидите могат да превъзпитат някого? Ако е така, значи имате сериозни пропуски и в областта на психологията и образованието.
цитирай
17. stalker - ами инти
12.02.2007 01:22
или там както предпочиташ,то за това става въпрос- вие нещо не бяхте дочели.Имаше преди това една друга тема за боклуците и природата,и аз бях споменала нещо при мен,но просто никой не обърна внимание.Виждаше се,че толкова и толкова хора са го прочели ,но никой не каза,ок,дайте нещо да свършим.Това дразни.
цитирай
18. stalker - Уважаем/а
12.02.2007 01:30
Продължаваш доста префърцунено да говориш пълни безмислици.Какви са тия аргумети и на теб ли да ти се аргументирам,затова че нещо не прочел/а.Ако искаш и педофил ми кажи на прима виста-не ме брига(това последното от висотата на културата си дали го разбра) и моля те,не ме питай дали съм чувала за различните титли-смешно е твоето,не моето.И какво изобщо забъркваш изкуството-или може би си мислиш,че там нещо ми куца,хич и не се заблуждавай,защото пак ти ще скочиш в словоблудство,не аз.И стига вече с тоя Азис и вълненията по темата масов ли е,културен ли е и т.н.По тая ще ти кажа,че съм достатъчно видяла и научила,за да не отличавам хората по това,което слушат-просто е много тъпо.Понеже виждам,че кривиш натам,да ти кажа,че плюенето по чалгата не те извисява и не те прави различен.Просто е много лош аргумент.
цитирай
19. inti - ---
12.02.2007 01:30
Добре де, мама му стара. Ами кажи си го като хората, какво си тръгнала да обиждаш и да извършваш масово клане. Знаеш ли колко нерви ми вкара като почна да ме обиждаш по такъв груб и непристоен начин?

И един съвет от мен - щом лесно ти пали фитила, брой до десет преди да говориш. Това би ти спасило живота един ден.


ПП: От горните постинги личи, че Isis е жена. Мисля, че и ти не дочиташ добре нещата. А по всичко личи, че и тя не е разбрала какво си имала предвид, затова най-добре спри да нападаш излишно. Извини се, кажи, че го правиш в името на Природата и си стиснете ръцете.

Знаеш ли кое ме разочарова в теб? Че омърси името на добрите ти намерения с прекалено грубите ти нападки.

Затова СТИГА БЕЗМИСЛЕНИ СПОРОВЕ! Поемете дъх и се успокойте. А най-добре и темата да бъде изтрита, защото се превърна в долнопробен, обществен кенеф! (извинявам се за цинизма)
цитирай
20. isis - Много голяма грешка!
12.02.2007 01:36
"По тая ще ти кажа,че съм достатъчно видяла и научила,за да не отличавам хората по това,което слушат"

Преди няколко месеца публикуваха изследване, което прави връзка между типа музика, която се слуша преимуществено и степента на интелигентност. :) Елементарната музика значи елементарен ум. Най-високо IQ показват хората, които умеят да слушат (и разбират) класическа музика. Сравни класическа музика с чалга и ще видиш какво се получава например. Само за сведение. За незнаещите. Които и досега един смислен аргумент не приведоха, а само говорят общи приказки и плюят. ;)
цитирай
21. stalker - Говорете си-не ми пречите
12.02.2007 01:49
Ти на мен не ми обяснавай доколко и кога да броя и аз няма за какво да се извинявам и въобще звучиш сектантски-природа,намерения,омърсеност,не на мене тия и не искам да си стискам ръцете с вас ,а другата просто не ми пука същество от какъв пол,щом вкара и IQ-това по принцип е такава глупост и толкова недействително,че още щом видя IQ и спирам да чета нататък.Така,че исис или както там е,ще ме извини,но мозъчни промивки не са ми нужни.Личи си,че нещо липсват собствените разсъждения.Аз благородно ще ви отстъпя правото да се правите на интересни колкото си искате-явно друго не можете-и също така най-великодушно ви подарявам правото да си мислите,че ще трупате активи най-мой гръб.Бяхте неубедителни.Забавлявайте се добре:)
цитирай
22. isis - http://news.netinfo.bg/index.phtml?tid=40&oid=954369
12.02.2007 01:51
като доказателство, за да не бъда обвинена в "словоблудство" ли беше?
цитирай
23. inti - ---
12.02.2007 01:51
Опитах с добро, нарече ме сектант. Връщам се към предишното си мнение:

FUCK OFF!
цитирай
24. isis - абе ти си по-велика от всички учени и въобще от всички хора по тая земя!
12.02.2007 01:55
Ей това ако не е собствено мнение, на! :))))
цитирай
25. isis - аха, може би за да признаеш нещо написано от мен
12.02.2007 01:56
ще трябва да си отворя кафене! Тогава ще стана супер авторитет! Нечуван! Ще ме цитираш ли какво казвам тогава? И записки сигурно ще си водиш! Хаха...
цитирай
26. stalker - До Маргарита7
12.02.2007 02:07
Здрасти,надявам се,че искрено се забавляваш:)Следващият път,когато се видим,обещавам,че ще нося тефтер да си водя записки,както мило ме съветват твоите читатели:)А пък,ако искаш може и двете заедно да пуснем някоя тема,като например Забранено за слабоумни:)
цитирай
27. sensimillia - inti и isis,
12.02.2007 12:42
що си губите времето с това елементарно същество "stalker"???
е това нейно признание направо ме разби!!! :
http://stalker.blog.bg/viewpost.php?id=39378
нямам думи....знаеш ли stalker такива като тебе ги гледам по улиците...и хич не си мисли че ви завиждам...напротив...съжалявам ви
иска ми се да ти кажа още много неща ама тва да си губя времето с тебе си е направо под достойнството ми!!!
и в чии кучи гъз се е навряла въпросната Марго?
и ти толкова много я защитаваш....че за полиглот като тебе мисля че ще ме рабзереш: bum-licking ;)
а и самият ти nick говори предостатъчно

още нещо....в момента се намираме из "Записките на един луд"
!!!!!!!!!!!!!!! кво повече да кажа........ !!!!!!!!!!
:))))))
цитирай
28. stalker - sensimillia
12.02.2007 16:13
Дете мое,"Записките на един луд" е гениално произведение,но от много възвисеност не ти е останало време да го прочетеш.И стига с тая трева-виж колко лошо се отразява на всички ви.Препоръчвамнай-настоятелно повече никотин и алкохол,за да се социализирате и да бъдете по-убедителни.
цитирай
29. sensimillia - хахахахахах....
12.02.2007 17:36
да бе....кво ли разбирам и аз....за човек като мен дет винаги е HIGH!!!!!!!...летя си аз и ви гледам от високо... :)))))))))
само едно щи кажа..
АЛКОХОЛА И НИКОТИНА НА НИКОГО НЕ СА ПРОСТИЛИ....мило мое дете
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: margarita7
Категория: Други
Прочетен: 19436
Постинги: 3
Коментари: 45
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930